Ford Ranger 2.3i 143pk
Stroom:
Koppel:
Dyno-kaart
Ford Ranger -> 2010 2.3i 143hp
Wij zorgen ervoor dat het 143 pk 208 Nm motorvermogen geproduceerd door uw Ford Ranger -> 2010 2.3i 143 Hp modelvoertuig 160 pk / 230 Nm koppelvermogen bereikt na de Chiptuning (ECU) software hebben we opgesteld in Nederlandse normen. Nadat de nieuwe vermogenswaarden van 160 pk / 230 Nm zijn gewonnen, veranderen de uitlaatemissiewaarden van uw voertuig niet en wordt er geen rook meer uitgestoten. Dankzij onze toepassing in APK-normen heeft u geen problemen met Chiptuning. Hoewel het tegendeel wordt aangenomen, kan software die opzettelijk is gemaakt voor Ford Ranger -> 2010 2.3i 143 Hp geen kwaad. {MERK} Ranger -> 2010 2.3i 143 Hp Onze Stage 1-software is altijd ontwikkeld op de rollenbank binnen de veiligheidsgrenzen van het voertuig, er zijn lange tests op de weg uitgevoerd. Het kan stabiel worden gebruikt gedurende de hele levensduur van de motor en zonder enige nadelen.In Ford Ranger 143 HP 208 Nm-voertuigen laten we de turbodruk op het oorspronkelijke niveau in stage1-programma's volgens het merkbeleid. Aangezien er geen extra belasting op uw turbo is, is er geen afname of toename van de standaardlevensduur. We passen alleen software toe op voertuigen die onze tests foutloos hebben doorstaan. Onze 160 HP Stage1-software, die we hebben geproduceerd voor de Ford Ranger -> 2010 2.3i 143 Hp 143-versie, is van een zacht niveau en bevat componenten zoals injectoren en brandstofpompen, bobines en bougies, veroorzaakt geen extra belasting. Om deze reden worden negatieve klachten zoals rooktoename, onregelmatige werking, brandstoftoename niet waargenomen na de software. Vergeet niet een afspraak te maken zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.U kunt een actuele prijsofferte doen voor uw Ford Ranger -> 2010 2.3i 143 Hp voertuig.