Toyota Tundra 3.5 V6 Bi-Turbo Hybrid 443pk
Stroom:
Koppel:
Dyno-kaart
Toyota Tundra 2021 -> ... 3.5 V6 Bi-Turbo Hybrid 443hp
Wij zorgen ervoor dat het 443 pk 790 Nm motorvermogen geproduceerd door uw Toyota Tundra 2021 -> ... 3.5 V6 Bi-Turbo Hybrid 443 Hp modelvoertuig 509 pk / 948 Nm koppelvermogen bereikt na de Chiptuning (ECU) software hebben we opgesteld in Nederlandse normen. Nadat de nieuwe vermogenswaarden van 509 pk / 948 Nm zijn gewonnen, veranderen de uitlaatemissiewaarden van uw voertuig niet en wordt er geen rook meer uitgestoten. Dankzij onze toepassing in APK-normen heeft u geen problemen met Chiptuning. Hoewel het tegendeel wordt aangenomen, kan software die opzettelijk is gemaakt voor Toyota Tundra 2021 -> ... 3.5 V6 Bi-Turbo Hybrid 443 Hp geen kwaad. {MERK} Tundra 2021 -> ... 3.5 V6 Bi-Turbo Hybrid 443 Hp Onze Stage 1-software is altijd ontwikkeld op de rollenbank binnen de veiligheidsgrenzen van het voertuig, er zijn lange tests op de weg uitgevoerd. Het kan stabiel worden gebruikt gedurende de hele levensduur van de motor en zonder enige nadelen.In Toyota Tundra 443 HP 790 Nm-voertuigen laten we de turbodruk op het oorspronkelijke niveau in stage1-programma's volgens het merkbeleid. Aangezien er geen extra belasting op uw turbo is, is er geen afname of toename van de standaardlevensduur. We passen alleen software toe op voertuigen die onze tests foutloos hebben doorstaan. Onze 509 HP Stage1-software, die we hebben geproduceerd voor de Toyota Tundra 2021 -> ... 3.5 V6 Bi-Turbo Hybrid 443 Hp 443-versie, is van een zacht niveau en bevat componenten zoals injectoren en brandstofpompen, bobines en bougies, veroorzaakt geen extra belasting. Om deze reden worden negatieve klachten zoals rooktoename, onregelmatige werking, brandstoftoename niet waargenomen na de software. Vergeet niet een afspraak te maken zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.U kunt een actuele prijsofferte doen voor uw Toyota Tundra 2021 -> ... 3.5 V6 Bi-Turbo Hybrid 443 Hp voertuig.